automatické ruční odbrzděníZ

operace, při které je pro dosažení úplného odbrzdění nutná jediná krátkodobá obsluha ovládacího prvku, po níž je odbrzdění plně automatickéautomatic manual releaseČSN EN 15355

doba odbrzdění; doba vyprazdňování brzdového válceZ

doba pro snížení výstupního tlaku od okamžiku, kdy začne klesat z maxima na 0,4 bar, když je vstupní tlak zvyšován až na úroveň provozního tlaku, s počátkem 1,5 bar pod ním, za méně než 2 srelease timeČSN EN 15355

jednorázové odbrzděníZ

úplná redukce tlaku v brzdovém válci jediným krokemdirect releaseČSN EN 15355

mechanické odbrzděníZ

zařízení začleněné do parkovací brzdy, které umožňuje zrušení brzdicí síly (uvolnění brzdy) v případě nemožnosti odbrzdění tlakem média v brzdovém systémumechanical releaseČSN EN 14478

neautomatické ruční odbrzděníZ

operace, při které je pro dosažení úplného odbrzdění nutná trvalá obsluha ovládacího prvku až do dosažení úplného odbrzděnínon-automatic manual releaseČSN EN 15355

nouzové odbrzděníZ

zařízení začleněné do parkovací brzdy, které umožňuje zrušení brzdicí síly (uvolnění brzdy) v případě nemožnosti odbrzdění tlakem média v odbrzďovacím systémuemergency releaseČSN EN 14478

odbrzděníZ

nárůst vstupního tlaku (tlaku v hlavním potrubí) po brzdění, který způsobí, že rozvaděč odvětrá výstupní tlak do ovzdušíbrake releaseČSN EN 15355

ruční odbrzděníZ

funkce, která vyžaduje uváženou a záměrnou ruční činnost pro zrušení brzdění (odbrzdění rozvaděče) vyvolaného tímto rozvaděčemmanual releaseČSN EN 15355

stupňovité odbrzděníZ

postupné snižování výstupního tlaku v závislosti na postupném zvyšování vstupního tlaku v rozmezí tlaku od plného provozního brzdění po úplné odbrzděnígraduated releaseČSN EN 15355

úplné odbrzděníZ

nárůst vstupního tlaku (tlaku v hlavním potrubí) po brzdění až na úroveň provozního tlaku, který způsobí úplné odvětrání výstupního tlakufull releaseČSN EN 15355