efektivní výkon $P_{e}$S

výkon na klikovém hřídeli motoru, stanovený na motorové brzděbrake powerČSN 30 0027

jmenovitý efektivní výkon $P_{j}$S

nejvyšší efektivní výkon zaručovaný výrobcem, který může motor trvale nebo krátkodobě vyvíjet při jmenovitých otáčkáchrated brake power; nominal brake powerČSN 30 0027

nejvyšší efektivní výkon $P_{p}$S

nejvyšší efektivní výkon při daných otáčkách motoru a plné palivové přípusti POZNÁMKA Nazývá se též výkon při plném zatížení nebo plný výkonmaximum brake powerČSN 30 0027

špičkový efektivní výkon $P_{max}$S

nejvyšší efektivní výkon v celém rozsahu otáček motorupeak brake powerČSN 30 0027

trvalý efektivní výkon $P_{t}$S

nejvyšší efektivní výkon, který může motor trvale vyvíjet, aniž by se tím nepřiměřeně snížila jeho životnostcontinuous brake powerČSN 30 0027

účelový efektivní výkon $P_{u}$S

nejvyšší efektivní výkon, který může motor vyvíjet při přerušovaném provozu za podmínek stanovených výrobcem (zatížení, otáčky, cyklický provoz apod.)intermittent brake powerČSN 30 0027

výkon na brzděV

zjištěný výkon, měřený na klikovém hřídeli či jeho ekvivalentu, kdy je motor vybaven pouze standardními pomocnými zařízeními, které jsou nezbytné pro jeho chod ve zkušebním stavubrake powerMARPOL